»Besedila prehajajo v druge forme, bližajo se pripovedni prozi, osebnoizpovedni poeziji, vse manj je lastnosti, ki bi jih definirale za dramske, in vse več je tako imenovane nedramske dramatike.«
»Veliko število prispelih dramskih besedil kaže na pomembnost razpisane tematike kot tudi na majhno število javnih razpisov za izvedbena besedila na regionalni ravni.«
»Lahko pa, kot je pred desetletji zapisal veliki mag Heiner Müller, s svojim upiranjem samoumevnemu uprizarjanju prinesejo gledališke presežke, predvsem pa je njihovo branje pretežno presežni užitek, ki nas ne pusti indiferentnih.«
»Smoletov tekst Goran Schmidt oklestil tako, da zažari kot čista agitka, verzi, ki so v desetletjih postali rekla, se svetijo v absurdnosti, ki ima seveda veliko več s stalinizmom kot s Sofoklesom«
»Kritiko zdajšnje nevrotične družbe, ujete v vsakdanjo mehansko rutino, vzpostavi prav s fotografiranjem njenega nasprotja v živopisnosti barv, glasov, pokrajin, ki spreminjajo in razširjajo pogled ter bogatijo zaznavo sveta in ljudi v njem.«
»Scenarij je anarhičen in analitičen. Ironičen in samokritičen. Psovaški in umetniško ambiciozen. Feminističen in falusoiden. Iskren in prevarantski. Trezen in pijan. Drogiran in čist. Abstinenčen in 'jebački'. Kot življenje.«
»Kot je ob prebiranju novih dramskih besedil ugotovila žirija, je epidemija 'kreativne potenciale slovenskih dramatikov bolj inhibirala kot spodbudila, čeprav bi morda kdo naivno pričakoval nasprotno, zaradi novo ponujene tematike, pa tudi domnevno večje količine časa za samotno in poglobljeno snovanje'.«
»Tema boja za socialno pravičnost, ki je bila močno navzoča v pisanju dosedanjega časa, slabi, v ospredje pa prihaja tema mogočega ali nemogočega bega iz 'metaforičnega ubikvitarnega lockdowna'.«